Social selling: Jak prodávat na Linkedin a automatizovat obchod - Mastermindklub.cz

Social selling: Jak prodávat na Linkedin a automatizovat obchod

(2 minuty čtení + 13 minut video)

V rámci Masterminklubu probíhá každých 14 dní setkání jedné z mastermind skupin. Tentokrát jsme si posvítili na skupinu s názvem #digitalizace a automatizace, kterou vede David Kolář. Posledním tématem bylo, jak prodávat na Linkedin. Profesionálně a co nejvíce automatizovaně za využíití sales aplikací. Pojďme nahlédnout dovnitř a dozvědět se něco o automatizovaném prodeji na Linkedin.

5-12 kontakt prodává

Věděli jste, že 80% všech prodejů se uzavře po 5 až 12 kontaktu? Dle statistik pouze 10% obchodníků udělá více jak 3 kontakty. Jak jste na tom vy? Vidíte, kde vám utíkají klienti z obchodního procesu?

Social selling: Jak prodávat na Linkedin

Zůstaňme ještě u čísel

Pokud začnete posílat zprávy na Linkedin nebo e-mailu, tak si s jednou nebo dvěma zprávami nevystačíte. Podívejte se na statistiky, které uvádějí světové CRM systémy.

More...

  • Na první zprávu na Linkedin nebo v e-mailu odpoví cca 2% lidí
  • Na druhou follow-up zprávu na Linkedin nebo v e-mailu odpoví cca 5% lidí
  • Na třetí follow-up zprávu na Linkedin nebo v e-mailu odpoví cca 10% lidí
  • Na čvrtou follow-up zprávu na Linkedin nebo v e-mailu odpoví cca 20% lidí
  • Na pátou follow-up zprávu na Linkedin nebo v e-mailu odpoví cca 30% lidí

Je tu jeden problém! Jak mám zajistit, když pošlu 100 e-mailů nebo Linkedin zpráv za týden, abych poslal ještě dalších 500 zpráv? Ne, to opravdu nemůžete zvládnout. Naštěstí žijeme v roce 2020 v době digitální. Od toho je tady automatizace a digitalizace obchodního procesu.

Aplikace pro automatizovaný social selling

Aplikací pro automatizovaný social selling je na trhu více než stovky. Tyto aplikace jsou si hodně podobné a mají za úkol hlavně tyto úkony:

  • Automaticky poslat žádost o spojení na Linkedin
  • Automaticky poděkovat za přijetí žádosti
  • Spustit automatický follow-up formou následné zprávy (Linkedin a e-mail)
  • Zachytit odpověď a informovat vás o této akci
  • Naplánovat další sekvenci zpráv a přesunout kontakt do e-mailu nebo CRM systému
  • Vyexportovat kontakty z vaší Linkedin sítě.

Jak prodávat na Linkedin a které aplikace používat pro automatizaci?

Mrkněte na část videa z mastermind tréninku skupiny #digitalizace a automatizace, která spadá pod uzavřenou skupinu podnikatelů s názvem Mastermindklub.cz

Skupina se schází jednou za 14 dní a vždy probírá aktuální téma, nebo zde funguje tzv. horké křeslo, kdy jeden z členů skupiny představí svůj problém a ostatní členové mu dávají zpětnou vazbu. V Mastermind klubu nenajdete jenom skupinu #digitalizace a automatizace, ale mnoho dalších, které jsou zaměřeny i na jiné segmenty, které podnikatelé řeší.

Pusťte si video ⤵⤵

Spolupracujte s ostatními podnikateli.