Jak vytvořit podcast, který přivádí klienty, otázku kterou si pokládá v současné době hodně podnikatelů. Česká republika zažívá aktuálně boom v podcastech a tak se strhla panika v tom, kdo si ukradne více posluchačů. Chcete posluchače nebo zákazníky? Co bude rozhodovat o tom jestli bude podcast přivádět klienty? Je to snad skvěle vybavená natáčecí místnost, nebo super kvalitní mikrofon? Podívejte se na sestříhaný záznam mastermind hovoru jedné z našich mastermind skupin. Najdete ho na konci článku.
Jak z podcastu udělat opravdu výkonný prodejní nástroj? Na Mastermind hovoru se rozebírala tato témata
- 2 způsoby, díky kterým můžete generovat leady z podcastu
a) výzva k aci v podcastu alespoň na dvou místech
b) pozvěte hosta a začněte budovat byzynsový vztah - nad čím se zamyslet, než začnu produkovat podcast
Položte si základní otázky: Kdo, problém, potřeba, řešení - jak vytvořit silný magnet pro zanechání kontaktu
Vyvolejte touhu něco zjistit, poskytněte "checker" (testy, dema, trial, kvízi, kalkulačky) - jak a proč vyrobit CTA - výzvu k akci
výzvu k akci umístěte na 2-3 místa v podcastu, shrňte v ní také svou vizi a jak chcete posluchačům pomoci, pozvěte je na "checker" - 2 případové studie, jak podcast funguje jako zdroj potenciálních klientů
Poslechněte si podcasty našich členů, kteří z podcastů generují potenciální klienty. Kliknutím na obrázek otevřete podcast na platformě Apple podcast.
- jak dát vašemu podcastu organické steroidy a získat brutální poslechovost/počet leadů
Vezměte do podcastu autoritu v oboru a půjčte si její značku, fronta bude stát pravděpodobně u vašeho podcastu
Krátký sestřih Mastermind hovoru: Jak vytvořit podcast, který přivádí klienty ⤵⤵⤵
Mastermind skupiny: evoluce ve vzdělávání podnikatelů a majitelů firem
Mastermind skupiny se schází jednou za 14 dní a vždy probírají aktuální téma, nebo zde funguje tzv. horké křeslo, kdy jeden z členů skupiny představí svůj problém a ostatní členové mu dávají zpětnou vazbu. V Mastermind klubu nenajdete jenom skupinu #digitalizace a automatizace, ale mnoho dalších, které jsou zaměřeny i na jiné segmenty, které podnikatelé řeší. Naši členové mezi sebou sdílejí své osobní zkušenosti a pomáhají si s růstem. Vytvářejí tak kvalitní obsah a vzdělání z praxe.