MasterMind klub - inspirujte se články našich členů

David Lorincz: Jaké kroky vedly k tomu, že jsem se stal autoritou v oboru?

David Lorincz (33) je specialista na FB reklamu a své aktivity rozvíjí skrz značku Modrá krev. V rozhovoru jsme se snažili rozklíčovat, jaké myšlení a strategii je potřeba zaujmout, aby se člověk dostal ve svém oboru co nejvýš.

  • Proč vytvořil značku Modrá krev
  • Proč nechce expandovat do zahraničí
  • Jak se změní chování uživatelů a inzerentů na sociálních sítích
  • check
    Jak se mu podařilo udržet si místo na Marketing festivalu
  • check
    Proč žije na Bali a ne České republice
Jak Tě napadlo vytvořit si značku Modrá krev, která produkuje další “modrokrevníky”?

Komunita kolem mě byla vždy, ale chtěl jsem tomu dát nějakou strukturu. S příchodem dalších spolupracovníků se také již nehodilo, aby se prezentovali pod značkou mého osobního jména.

Pokračovat dále >>

Pavel Bulowski: Jak jsme se prosadili s IT produktem v Asii bez investice

Pavel Bulowski (34) a jeho společníci z Meiro.io jsou důkazem, že cesta k vybudování profitabilního byznysu je především o vytrvalosti, i v tak progresivním oboru, kde se může zdát, že úspěch přichází přes noc. 

Kde viděl příležitosti?
V čem je asijský trh specifický?
V čem je jiný proces obchodu oproti česku?
Proč je skeptický vůči moderním „naleštěným“ AI řešením? 

Čtěte dál v rozhovoru.

Pokračovat dále >>
Page 2 of 2