Blog - Mastermindklub.cz

Petr Mandík z Happyendu: Velkým problémem je zamilovanost founderů do nápadu

Petr Mandík

Petr (34) je co-founder agentury Happyend, startup a marketing expert a v rozhovoru pro Mastermindklub.cz vám prozradí:

  • Proč je tak zásadní fáze early-stage?
  • Které projekty teď frčí a stojí za to je sledovat?
  • Co je specialitou tuzemské startupové scény?

Jak bys shrnul 2 větami, co děláte?

Umím to i jednou větou. Pomáháme startupům zvýšit šanci na úspěch. Když to rozvedu, pomáháme jim především s validací nápadů, s přípravou pro investice a s go-to-market strategiemi, včetně jejich realizací.

Pokračovat dále >>

Josef Kadlec: Jak jsme postavili GoodCall bez nutnosti aktivního salesu?

Josef José Kadlec je známá postavička nejen českého rybníčku HR. Proto jsme šli trochu víc do hloubky a snažili se věci více rozebrat na součástky. V rozhovoru se mimo jiné dozvíte: 

  • Co to znamená dělat sales všude a nikde?
  • Jak využívají ve svém náborovém procesu Instagram?
  • Co je podle něj nejvíc podceňovaným elementem byznysu?
  • check
    Jaký typ obsahu sám sleduje jako konzument?

José, jak se Vám podařilo během 5 let, co existujete, změnit nejdůležitějšího v rigidním oboru recruitmentu z Tvého pohledu?

Má to více úhlů pohledu, které jsou navzájem propojeny. Z toho interního je to fakt, že společnost GoodCall je od začátku postavena na tzv. sourcingovém modelu, kdy je celý recruitment proces rozdělen do menších celků, které mají na starosti různí lidé. Talent Sourcer si najde kandidáta např. na profesní sociální síti LinkedIn, ale pohovor už s ním dělá člověk na pozici Recruitera. To má potom i ten externí vliv, kdy profesionálové na trhu práce jsou kontaktováni skrze komunikační kanály, na které do té doby nebyli zvyklí.

Pokračovat dále >>

David Lorincz: Jaké kroky vedly k tomu, že jsem se stal autoritou v oboru?

David Lorincz (33) je specialista na FB reklamu a své aktivity rozvíjí skrz značku Modrá krev. V rozhovoru jsme se snažili rozklíčovat, jaké myšlení a strategii je potřeba zaujmout, aby se člověk dostal ve svém oboru co nejvýš.

  • Proč vytvořil značku Modrá krev
  • Proč nechce expandovat do zahraničí
  • Jak se změní chování uživatelů a inzerentů na sociálních sítích
  • check
    Jak se mu podařilo udržet si místo na Marketing festivalu
  • check
    Proč žije na Bali a ne České republice
Jak Tě napadlo vytvořit si značku Modrá krev, která produkuje další “modrokrevníky”?

Komunita kolem mě byla vždy, ale chtěl jsem tomu dát nějakou strukturu. S příchodem dalších spolupracovníků se také již nehodilo, aby se prezentovali pod značkou mého osobního jména.

Pokračovat dále >>

Pavel Bulowski: Jak jsme se prosadili s IT produktem v Asii bez investice

Pavel Bulowski (34) a jeho společníci z Meiro.io jsou důkazem, že cesta k vybudování profitabilního byznysu je především o vytrvalosti, i v tak progresivním oboru, kde se může zdát, že úspěch přichází přes noc. 

Kde viděl příležitosti?
V čem je asijský trh specifický?
V čem je jiný proces obchodu oproti česku?
Proč je skeptický vůči moderním „naleštěným“ AI řešením? 

Čtěte dál v rozhovoru.

Pokračovat dále >>

MASTERMINDKLUB.CZ

JSME UZAVŘENÁ BYZNYSOVÁ KOMUNITA, KTERÁ SI POMÁHÁ RŮST